Tuesday 9 April 2013

ukays ~ lepaskan mu kerana terpaksa


GM                            CM
Tak Dapatku lupakan kenangan silam
D                                  GM
Susah dan senang kita harungi berdua
     CM                           GM
Bersumpah setia hidup mati bersama
D#                F                 GM
Sehingga ke penghujungnya
GM                                      CM
Tergamak engkau meninggalkan diriku
    D                                 GM
Disaat aku memerlukan kasih sayangmu
     CM                             A#  
Kini aku sendiri meneruskan hidup ini
 CM                   D             GM
Bersama hati yang t’lah kau lukai

CHORUS
F                        D#
Menyesalnya aku menyintai dirimu
CM                              GM
Kini ku sengsara akibat perbuatanmu itu
F                        D#
Kini kau bahgia hidup disampingnya
CM                               D
Mudahnya aku kau lupakan
GM----------------------------
Betapa sakitnya pedihnya Kau kata kau
CM
cinta dia
F
Mengapa diriku akhirnya
                              A#                       D
Menjadi mangsa dalam percintaan, oh pilunya
GM----------------------------------
Terpaksalah aku sendiri Mengundurkan
CM
diri demi
D                                                   D#
Keluargamu mengharapkan agarku berlalu pergi
        F              GM
Untuk si dia pilihan hatimu..
     CM
Dengan relaku lafazkan
             A#
Selamat tinggal sayang
        D
Ku doakan agar
 F               GM
Engkau bahagia……. ( ULANG CHORUS 2X)

No comments:

Post a Comment